POMOC - Telewizja Kablowa TEOSAT

Przejdź do treści

Menu główne:

POMOC

INTERNET
Zmiana HASŁA w czasie pierwszego logowania do konta pocztowego.

Z poczty elektronicznej można korzystać bezpośrednio na stronie www, logując się na serwer pocztowy: poczta.teosat.pl lub z programów pocztowych, m.in. OUTLOOK EXPRESS, THE BAT!, THUNDERBIRD.
Przy pierwszym logowaniu
do serwera poczty elektronicznej, powinieneś zmienić hasło startowe, które zostało Ci założone w momencie podpisania umowy.
Aby zmienić hasło startowe
, wciśnij zakładkę POCZTA na naszej stronie głównej www.teosat.pl lub zaloguj się na serwer pocztowy https://poczta.teosat.pl poprzez przeglądarkę internetową. Na stronie logowania do serwera pocztowego w polu NAZWA wpisz Swój adres mailowy, który wybrałeś w czasie podpisywania umowy w formacie użytkownik@teosat.pl, w polu HASŁO wpisz hasło startowe podane w Biurze Obsługi Klienta.

Po zalogowaniu na konto pocztowe poprzez stronę www przejdź do ustawień konta pocztowego wybierając USTAWIENIA.



W opcji USTAWIENIA
znajduje się zakładka HASŁO, po kliknięciu w zakładkę HASŁO otrzymasz możliwość zmiany obecnego startowego hasła na nowe, Twoje osobiste hasło dostępu do konta poczty elektronicznej.



W polu AKTUALNE HASŁO
- wpisujesz hasło startowe otrzymane w Biurze Obsługi Klienta,
W polu NOWE HASŁO
- wpisujesz hasło które będziesz używał przy logowaniu do konta poczty elektronicznej,
W polu POWTÓRZ
- powtarzasz Twoje nowe hasło.
Aby wprowadzone zmiany zostały zapamiętane wciśnij przycisk ZAPISZ
.

Od tej chwili Możesz logować się do konta pocztowego używając Swojego osobistego hasła, przy pomocy dowolnego programu pocztowego lub poprzez stronę www.



Wróć do góry.

Konfiguracja programu pocztowego.

W poniższym opisie przedstawiamy parametry konfiguracyjne dla konta pocztowego w programie

OUTLOOK EXPRESS i MOZILLA THUNDERBIRD.

Uruchom program OUTLOOK EXPRESS
, przejdź do zakładki ZMIEŃ KONTO



Po wpisaniu prawidłowo serwerów poczty przychodzącej i poczty wychodzącej ( POP3/SMTP ) i zaznaczeniu opcji jak na powyższej ilustracji wybieramy DALEJ.

UWAGA ! - Adres e-mail oraz Nazwa użytkownika podano przykład uzytkownik@teosat.pl

gdzie uzytkownik to nazwa konta e-mail założona w momencie podpisywania umowy w Biurze Obsługi Klienta.




W powyższym oknie wybieramy zakładkę ZAAWANSOWANE.



W oknie ZAAWANSOWANE
zaznaczamy opcje jak na powyższej ilustracji oraz wpisujemy nr portu dla Serwera poczty przychodzącej i wychodzącej, i tak dla Serwera poczty przychodzącej (POP3) port 995, dla wychodzącej (SMTP) port 587.
W opcji Dostrczanie możemy zaznaczyć Pozostaw kopie wiadomości na serwerze, dzięki której kopia wiadomości zostanie na serwerze pocztowym, odznaczenie tej opcji powodować będzie skasowanie z serwera pobranych wiadomości.

Pzy zaznaczeniu opcji Pozostaw kopie wiadomości na serwerze, należy pamiętać, aby co jakiś czas kontrolować wykorzystanie przestrzeni dyskowej na serwerze pocztowym i kasowanie ręczne pozostawionych tam wiadomości ( w tym przypadku logujemy się na serwer pocztowy https://poczta.teosat.pl poprzez przeglądarkę internetową ).

Wciskamy OK w celu zakończenia konfiguracji konta pocztowego.

________________________________________________________________________


W poniższym opisie przedstawiamy parametry konfiguracyjne dla konta pocztowego w programie
MOZILLA THUNDERBIRD.

Uruchamiamy program MOZILLA THUNDERBIRD, zanaczamy Konto Użytkownika i wybieramy z części KONTA

w konfiguracji WYŚWIETL USTAWIENIA DLA TEGO KONTA.





W nazwie serwera wpisujemy pop3.teosat.pl port 995, Użytkownik
uzytkownik@teosat.pl

gdzie uzytkownik to nazwa konta e-mail założona w momencie podpisywania umowy w Biurze Obsługi Klienta.
Bezpieczeństwo połączenia wybieramy SSL/TLS i zaznaczamy opcje uwidocznione na powyższej ilustracji.

Następnie przechodzimy do konfiguracji Poczty Wychodzącej



Zaznaczamy konto uzytkownik - smtp.teosat.pl (Domyślny) i klikamy EDYTUJ...



Zatwierdzamy wprowadzone zmiany wciskając OK.


Wróć do góry.

Serwery czasu - NTP

Serwer czasu – specjalizowany serwer dostarczający wzorcowy czas UTC

do komputerów, routerów lub innych urządzeń sieciowych wymagających aktualnego czasu

za pomocą sieci lokalnej lub rozległej.


W naszej sieci dostepne są nastepujące adresy serwerów NTP:


194.146.251.100  -  tempus1.gum.gov.pl
194.146.251.101  -  tempus2.gum.gov.pl
153.19.250.123  -  ntp.task.gda.pl
213.135.59.38  -  ntp-dmz.icm.edu.pl
31.41.176.4 -  teosat.pl


Serwery COUNTER STRIKE.

Zapraszamy do gry na naszych serwerach COUNTER STRIKE, adresy i opis serwerów poniżej.

Serwer 31.41.176.6:27015

Nie przejmujesz się swoimi sojusznikami? Nie lubisz zapamiętywać skomplikowanych taktyk? Pragniesz zdobywać jak najwięcej fragów? FreeForAll (FFA) jest serwerem dla Ciebie.

Serwer 31.41.176.6:27016

Myślisz, że jesteś mistrzem w omijaniu przeszkód? Myślisz, że nic Cię nie zatrzyma? Chcesz przekonać się na własnej skórze jak to jest być złapanym w pułapkę zastawioną przez terrorystów? Serwer DeathRun jest miejscem, które powinieneś natychmiast odwiedzić!

Serwer 31.41.176.6:27017

Zombie Mod bazuje na walce ocalałych ludzi z zainfekowanymi. Wirus rozprzestrzenia się szybko, a walka w grupie pomocna. Czasem można napotkać niezwykle rzadki okaz zainfekowanego zwanego "nemesis". Do walki z nim może zmierzyć się jedyny ocalały "survivor". W grze dostępny jest rozmaity arsenał broni oraz dodatkowy ekwipunek.

DOBRA ZABAWA - GWARANTOWANA !


Wróć do góry.

ZGŁASZANIE AWARII LUB USTERKI

     Internet

  42-650-17-17
W przypadku awarii/usterki powyższy telefon czynny
w dni wolne od pracy w godz. 10.00-18.00.
Zgłoszenia w dni robocze po godzinach pracy można dokonywać
nagrywając się na automat zgłoszeniowy pod nr tel. 42-650-26-45.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego